Administratör på vårt certifieringsbolag, hantera inkommande samtal, fakturor osv.
Om rollen:
Kiwa Certification är ett komplett certifieringsbolag som utfärdar certifieringar inom lantbruk, livsmedels- och byggbranschen. Vi letar just nu efter en driven student till vårt team i Karlskrona inom området Bygg och energi. I rollen kommer du tillsammans med dina kollegor att ansvara för kund support.
Dina arbetsuppgifter inkluderar:
- Handlägga, fakturera och följa upp betalningar.
- Säkerställa och följa upp certifieringsärenden så de fortlöper enligt plan.
- Uppdatera information i våra system och databaser.
- Göra årlig rapportering och sammanställa nödvändig dokumentation.
- Hantera och besvara inkommande samtal
Din placeringsort är Karlskrona där vi gärna ser att du är bosatt i närheten av Karlskrona för att ha möjlighet att komma till kontoret vid behov. Uppskattad arbetstid är mellan 10-50h i månaden och 100-170h under semesterperioder. Arbetet kan utföras under dagtid men även på kvällar samt helger. Distansarbete är möjligt.
Har du vad som krävs?
Vi tror att tjänsten passar dig som är självgående, prestigelös och gillar att jobba lösningsorienterat då arbetet växelvis innebär ett högt tempo med varierande arbetsuppgifter. Vidare har du en god samarbetsförmåga och uppskattar att arbeta operativt tillsammans med ditt team, då du själv behöver hantera inkommande ärenden. För att trivas i rollen krävs det att du är resultatorienterad, flexibel, kommunikativ och gillar att arbeta med frihet under ansvar.
Vidare ser vi gärna att du har:
- Goda kunskaper i svenska och engelska, båda i tal och skrift.
- Förmåga att ta egna initiativ.
- God service känsla
- Det är meriterande om du har erfarenhet av administrativt arbete, gärna inom certifierings-och eller liknande bransch.
Så här söker du
Ansök via vår hemsida och registrera ditt CV.
Urval och intervjuer sker löpande.
För frågor gällande rollen kontakta affärschef Fredrik Sandberg på tfn. 0104793049 eller maila rekryteringsansvarig Sofia Kjellström på sofia.kjellstrom@kiwa.com